Sällskapsresan, någon?

Det blåser storm i Horsens idag.
Och i natt vaknade jag ungefär tusen gånger. Det kan ha varit stormen som störde, men det kan också ha varit nåt annat. Jag är lite osäker på det.

I vilket fall som helst så var jag tröttast i hela världen när jag skulle upp klockan sju. Jag är inte gjord för morgontimmarna.

Fast jag blev lite uppiggad, på väg till dom tre timmarna svenskkurs. Danskarna har verkligen ett stört sätt att uttrycka sig på ibland!

Vågade inte fota den jag såg för personen satt i, så bilden lånade jag här.

Kommentarer

Broström sa…
Åh, vad jag gillar att du bloggar så mycket nuförtiden!
Annika sa…
Broström: Tack, jag gillar det med. :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?