Nu är det snart nu

Igår fick jag spela niometare nästan hela träning. Eller kanske faktiskt hela, när jag nu tänker efter. Och det var så kul, så kul, så kul!

Och idag är det sista träning innan årets första ligamatch. TTH mot HH imorgon, 19.00. Om nni mailar min pappa kan han nog berätta hur man lättast följer direktuppdateringen av danska ligamatcher via nätet. Han är vid det här laget en fena på det, kan man lugnt påstå.

Jag är laddad, minst sagt. Och detta trots ont i halsen, en anings irriterande ljumskskada och lite annat smått och gott.

Nu: taktik, handbollsträning och avslutande simning.
Sen: hem och äta middag, lyssna på musik som får mig smart och så lite skriva på det. Blir fint det. Hoppas jag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?