Dagen efter World Cup

Jag var på World Cup igår. Det var helt wonderly att träffa alla tjejerna i landslaget igen!

Men det var svårt att sitta och kolla på matchen. Sedan jag blev uttagen första gången, back in the days 2005, har jag spelat alla matcher utom en mot Makedonien när jag hade feber och en i EM 2006 efter att fingret hoppat ur led matchen innan.

Så på det sättet kommer den här säsongen att bli jobbig.

Förresten får ni tycka vad ni vill. Men i min (och Jims) värld så finns det en mening med allt. Även dåliga saker.

Mittblocket. 25 mål mot Norge bakåt är väl inte så farligt, fast bara 13 mål totalt är ju inte svinbra.

Uffe tipsar Matilda.

Kantkompis. Hej Beppo!

Och nya soffan. Snygg va!

Är i Sverige nu och jag drar snart till landet tror jag. Har gummistövlar i väskan.

Kommentarer

Anonym sa…
Fan va synd att du inte kan vara med:( jag älskar att se dig i landslagströjan =)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?