Ny vecka, and it better...

Helgen har varit lugn. Har mest sett film (27 dresses - se den!) och slappat.
Inte mycket annat lämpar sig för knät dessvärre.

Men, det är så mycket bättre idag! Redan igår faktiskt. Går numera utan kryckor, dock extremt långsamt, och får inte sjukt ont när jag gör det. Kan ännu inte spatsera sträckor längre än några tiotal meter och det går som sagt inte fort. Men ändå.
Svullnaden är mindre (man kan faktiskt se knäskålen nu), och det går att sträcka nästan helt. Böja en del med, men det är inte så viktigt säger Sten.

Kom nyss hem från morgonpasset på gymmet. Cyklade gjorde jag minsann! En kvarts obehag, men det var det värt. Dör ju av tristess annars. Och som jag har jobbat på att hitta muskeln på det där bra sättet som den andra sjukgymnasten lärde mig.
Ni hör ju hur duktig jag är. Beröm vill jag ha. Tack?

Var även och spanade in det lokala basketlagets första seriematch igår. Dom förlorade med ett poäng efter att ha sett ut som vinnare hela matchen. Vänta lite! Jag känner igen det där beteendet... Horsens-syndromet?

Nu följer en spännande väntan på dagens postskörd. Kallelse eller inte kallelse? Jag gissar på inte. Jag gissar därför även på aktivitet av humör. Mitt alltså. Ja, det gissar jag på.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?