Första matchen vid sidan av - jag gillar det inte!

Ok, analys:
Spelade verkligen bra i första halvlek. Skitbra stundtals. Många målvaktsräddningar och snygga kombinationer. Kontringsspel.
Men så fort andra halvlek började så började vi kasta bort bollar, ta onödiga utvisningar och missa lägen. Oj, vad vi missade lägen! Hon den där norska keepern i Randers måste haft en räddningsprocent på flera hundra. Om det nu är möjligt. Ibland kan det ju vara så att en målvakt faktiskt förtjänar att ha hög procent, men igår... Vet inte vad jag ska säga. Skotten var inte så bra direkt och med det sagt så var inte räddningarna det heller. Det behövdes ju inte.

Så, förlust. Horsens 27 - Randers 28.

Fantastiskt störande att bara få sitta på läktaren. Kände mest av allt för att kapa av hela benet och köpa ett nytt. Och sen när jag kom hem och det blev natt, så drömde jag att jag fick vara med, trots skadan, och hoppade in på vänsterbenet (istället för som normalt på högerbenet) och det gick jättebra. Lite ont när jag landade bara. Gjorde flera mål och alla jublade.

Den här säsongen kommer kännas väldigt lång. Det är jag väldigt säker på.
Förresten: Scanning (MR) sker nästa vecka. Har även blivit lovad svar på den inom den tiden. Så fortsätt hålla tummarna!

Nu ska jag och besöket snart ut på stan för vi har precis ätit frukost. Familjens ölförråd där hemma har sinat och måste fyllas på. Och dessutom är det sol i Horsens.

Kommentarer

Anonym sa…
Jättetråkigt att läsa om din skada, hoppas att rehabträningen kommer igång snart.
Glöm inte:
"He conquers who endures" - Persius



... och så fortsätter du att blogga.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?