Jag förvånar ideligen mig själv...

Nyutnämnd kommande förbundskapten undrar:
Hur har du det? Karriären i fara va?

Och jag svarar:
Nej, jag kommer tillbaka. Jag är peppad som fan för rehab och återkomst.

Det är sällan man kan säga eller skriva saker som man verkligen vet är flera miljoners procent sanning. Men just nu kan jag inom just den kategorin skriva:
Aldrig tidigare har jag någonsin uttalat en personlig känsla av att vara peppad inför utsikten om att få träna rehab i en evighet.

Aldrig, that is.

Kommentarer

Anonym sa…
Härligt, Annika. I en kort, kort hundradels sekund tänkte jag, när jag läste om skadan, "fan, tänk om hon lägger av nu". Men efter det har jag bara vetat att "jäklar, hon kommer kämpa sej tillbaka snabbare och starkare än någon annan gjort". Det kommer du också. Vi är många som håller tummarna för dej. Att du redan kan cykla här helt grymt.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?