Stor dag imorgon, seg kväll idag

Mmm... jag är så snygg i håret!

Nyss hemkommen från träning och middag med lag och styrelse. Och precis som igår kletade jag lim på fingrarna och gick omkring och studsade boll. Och så fick jag passa lite med! Kändes konstigt.

Ibland tänker jag att knät nog är bra imorgon. Att dom där flugorna som stör där inne kanske åker ut under natten och jag vaknar upp oskadad. Det hade väl varit roligt!
I början tänkte jag att det kanske bara var en dröm som snart skulle ta slut och det vanliga livet återgå. Men det tror jag inte mer. Det har gått för lång tid nu och så här länge drömmer man inte. Bara om man bor i Salem alternativt Dallas. Och det gör jag ju inte. Jag bor i H-town. Lovely, as they say.

Ok, jag har en fråga: På vilken sida av bruden går brudgummen när man gifter sig? Någon har en teori.
Och en fråga till: Vilken hand använder du mest och vilken sida av din kropp har haft flest skador? Sara har en teori.

Kommentarer

Anonym sa…
Bruden (brudgumman höll jag på att säga haha) går väl på höger sidan? eller?

Sen vilken hand man använder mest? eftersom jag är vänsterhänt, men skriver med höger så använder jag båda. Har däremot aldrig haft en skada.

Nu hittade även jag till din blogg, väldigt hemlig sida må jag säga att du har.
Anonym sa…
By the way, snygga bilder. Fotar lite själv men är nybörjare =P
Anonym sa…
Bruden är på brudgummens VÄNSTER sida.

Jag har lyckas stuka både höger och vänster handled. Dock inte samtidigt. Och båda mina knän är knas... Jag måste nog säga att jag skadat båda sidorna lika mycket.

*kramar*
Anonym sa…
sjukt kul!
du kan ju gissa vem...

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?