Mycket info på liten yta

Det var ju väldigt intressant det där med mobilbloggning. Själva bloggandet blir ju dock relativt hämmat när det endast går att skriva rubriker och då i ett begränsat antal bokstäver. Men jag antar att det finns en tjusning med allt. Nästa gång jag startar en blogg kanske den bara ska bestå av överskrifter.

Fast ni fattade väl grejen ändå antar jag: korsbandet är avslitet och där finns broskskador.
Jag fick svar på scanningen, enbart på grund av att den där sjukgymnasten som först blev sur för att jag ville göra en scanning i Sverige gjorde sitt yttersta för att få fram doktorns svar. Tusind tak Mikael!

På bussen till matchen i Köpenhamn (Horsens spelade ju mot FCK idag) roade jag mig lite med en lista. Det var dock innan jag faktiskt fått svaret på scanningen. Ska fila lite på listan nu i efterhand, men det får nog bli en annan dag.

Positiva saker med att vara långtidsskadad:
1. Man kan ha långa naglar.
2. Man behöver inte tänka på hur, när och vad man ska äta hela tiden.
3. Det blir inga äckliga och stinkande knäskydd i tvättkorgen.

Och hur gulligt var inte det här? Jag tror att någon på europamester gillar mig! Jag gillar dom med.

Nu är jag för övrigt i Sverige och ska stanna ett slag. Till på onsdag kanske.

Uffe (landslagstränaren) hävdade, med tanke på korsbandsskadan, tidigare idag på telefon att det bara var att bryta ihop och komma igen. Men då jag påtalade att jag inte hade tänkt bryta ihop alls utan att jag redan var på väg uppåt och framåt i mina tankar på en återkomst till handbollsbanan sa han att jag faktiskt måste bryta ihop.
"Man måste göra det", sa han. Och sen pratade vi inte mer om saken. Uffe är ofta väldigt bestämd.

Jag lovar att ni blir dom första som får veta om mitt eventuella bryt. Promise!

Kommentarer

Anonym sa…
Min gissning är att du redan brutit ihop i max 5 minuter och därefter bestämt dig för att komma tillbaka! Det räcker, tycker jag i alla fall.
Kämpa på, vinnare som du är!
Kram Flätan
Anonym sa…
Trist att korsbandet är helt av :-(

Gulligt skrivet om dig! Jag är också övertygad om att Annika inte kan ersättas!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?