No looking back

Nu är det fredag igen. Skönt efter en hård arbetsvecka. Jätteskönt.

Och ikväll är det fest. Med tema nationaliteter.
Uppgiften är alltså att ha på sig något som gör att man liknar en person från det land man önskar vara. Egentligen borde jag leka Burma, men har valt annat ursprung.
Eventuellt kommer det fotobevis senare (annan dag alltså), men vet inte om jag pallar släpa med mig kameran.

Fick veta massa saker om knät och operationen och efteråt idag. På tisdag opereras jag ju men ska dit redan på måndag för lite pre-operationsinfo. Bra för mig som gillar att skriva listor! Och sen har jag fått lite olika datum för återbesök och kontroller och sånt. Tiden jag gläder mig mest till finns i januari. På mitt schema står det: 20/1 - løbetest. Milen, ska vi säga det?

Hoppas ni får en riktigt superbra fredag! Själv ska jag dricka drinkar och gå runt hela kvällen och säga det enda ordet jag kan på det språket dom talar i mitt nya land. Beijo.

Förresten, är det någon som vet när det Bonde söker fru som sändes i onsdags går i repris? Var upptagen med att kolla på HH - Ikast och missade programmet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?