Säljer dom kaffe i hallen?

Nu är det snart dags för match mot Randers.
Väldigt konstigt att inte vara med. Väldigt. Men det går väl det med. Det finns en mening med allt, eller hur? Och jag tror vi vinner idag.
Om en kvart samlas dom andra för taktikgenomgång och promenad. Synd bara att det regnar.

Själv har jag precis fikat med nyligen anlända besöket, pappa. Mamma är med morfar på sällskapsresa i Italien. Dom lämnar Rom för Neapel idag.

Har två veckobiljetter (alltså två biljetter till varje dag i turneringen) till World Cup i Århus som inte ska användas. Köpa någon? Vi snackar 14-19 oktober.

Kommentarer

Anonym sa…
Väldigt mycket aktivitet på bloggen nu iallafall. Ha en riktigt trevlig helg och glöm inte kanelbullensdag på lördag! Jag och småttingarna skall baka bullar med blåbär i.....
Anonym sa…
Förstår att det känns konstigt att vara åskådare :-(

Mysigt med besök i alla fall...

Vad bra att din syrra berättade om kanelbullensdag! Då har jag ytterligare en ursäkt att baka något med min nya superdupermaskin.

Kram
Carina i Ty

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?