En bra onsdag är redo att bytas ut mot en strålande torsdag

Jag och mitt knä hade en fnurra på tråden idag. Vi var inte överens om huruvida det var förenat med livsfara att sträcka ut sig hundra procent. Jag menade att det inte var det och knät hävdade motsatsen.
Det fick mig för en stund att stampa med andra foten i golvet som en missnöjd fyraåring. Det hjälpte och jag vann. Hundra procent rakt funkar nu. Igår sa Marie att det var nödvändigt före en operation, så jag har övat. Väldigt duktig. Knappt två veckor kvar nu.

Och Jesus vad jag har cyklat! Snabbt som vinden, utan belastning men med många, många varv per minut. Blev helt svettig.

Dessutom har jag jordens snyggaste soffa i vardagsrummet nu. Ihopmonterad till och med. Jag tackar mina slavar för det. Tack slavar!

Imorgon ska jag hälsa på i svensklägret på World Cup. Grymt bra!

Kommentarer

Anonym sa…
Du skriver så jävla bra, Annika.

"Lustigt" det där med sträckning. Jag fick inte operera om jag inte kunde böja mitt knä tillräckligt mycket och du får inte operera om du inte kan sträcka. Fattar ingenting. =)
Anonym sa…
Inga bilder på soffan??

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?