Enstaka timmar kvar till scanning nu, men desto fler till svaret antar jag

Jaha. Nu har jag visst suttit i soffan och ätit frukost och surfat lite för länge. Snart är det dags för mig att bege mig ner till sjukhuset och röntgenavdelningen. Halv två sätter dom igång.

Tog några självporträtt för att kunna visa min nya frisyr. Men tyvärr, känner inte för att dela med mig. En annan gång kanske.

Shit, vad det händer lite i mitt handbollsliv nu för tiden. Kanske inte så konstigt, men tråkigt!Kanske borde jag berätta lite mer om OS istället? Ska fundera på saken. Har skrivit mycket om det här hemma, men dom orden lämpar sig inte här. Faktiskt långt ifrån. Men kanske skriver jag nya, ämnade för er. Det hade väl varit roligt?

Kanske blir det besök på match ikväll. SK Århus möter några. Minns inte vilka. Om nummer 5 klarar av att plugga klart det hon ska idag så drar vi dit efter träningen. Annars inte. Annars andra planer.

Auf wiedersehen!

P.S Raffe: Är min blogg en hemlig blogg? Det är ju inte meningen.

Kommentarer

Anonym sa…
Mera OS!
Kajsa sa…
Tror Raffe menar att din blogg inte är sökbar på Google. Men det fixar du till i bloggens inställningar.

Kämpa på med sjukgymnaster, läkare och alla andra konstiga personer!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?