Ursäkta mig, men nu ska jag gå å plaska lite i barnpoolen typ

Jaha, här sitter jag nu igen. Och lyssnar på mina nya favoritlåtar. Givetvis dör ni av nyfikenhet, jag vet det.

Alltså:
1. Air - Cherry Blossom Girl
2. Maria Mena - He's hurting me
3. Leona Lewis feat. Akon - Forgive me
4. Young Jeezy - Air Forces
5. Wonderwall - I'm just more
6. Garth Brooks - Standing outside the fire
7. Limp Bizkit - Rollin'
8. Samajona - Warum
9. Pachanga - Calienta
10. Mr Vegas - Playground riddim
11. Jesse McCartney - It's over
12. Kanye West - Love Lockdown

Och så är det dags för träning snart. Ha! Träning, my ass! Det lär vara mer aktivitet i babygympa än det jag gör.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?