Fy fan för orättvisor!

Fjorton dagar kan det ta, berättade dom på sjukhuset för mig. Det är två veckor. Jag har redan väntat i en och en halv. Jag är inte nöjd.
Imorgon ska jag ringa till läkaren och påskynda. Jag vägrar vänta i två veckor för att klubben inte vill betala för att få det gjort privat! Vägrar. Kanske tror dom att jag är en liten junior som man kan behandla på liknande sätt. Det är jag inte.

Jag är faktiskt inte alls speciellt nöjd just nu. För när jag sa till min coach att jag tänkte stanna i Sverige till kanske tisdag eller onsdag nästa vecka så frågade han varför jag hade tänkt det. Och jag blev så paff. För varför skulle jag inte kunna göra det? Jag bara undrar.
Jag skulle bara vilja påminna alla som bryr sig om hur det var förra säsongen, när en annan i vår trupp blev skadad. Hon var knappt i Danmark alls. Nej, för hon var så ledsen och klarade inte av det. Så hon fick vara hemma. Väldigt mycket fick hon vara hemma. Och det var ingen som sa nåt för det var så synd om henne. Så varför, jag bara undrar, varför skulle jag inte få vara i Sverige till på onsdag. Ge mig EN jävligt bra anledning till det!

Kommentarer

Anonym sa…
Finns ingen bra anledning. Självklart ska du få vara hemma. Är det någon övning på träningarna de inte kan göra om du inte sitter bredvid och ser på eller vadå? Dåligt.
Och att det ska ta två veckor att få svar är helt absurt. I don't wanna rub it in, men jag fick svar dagen efter på ett länssjukhus i Jönköping. Och precis så fort borde det få gå även för dej.
Gå till läkaren i Gbg. Och skit i din tränare. Han verkar ju ha noll förståelse.
Anonym sa…
Hej! Jag blir så arg när jag läser att du inte ska få åka hem! Vad f.. ska du göra där!!! Åk hem och lyssna inte på din tränare...

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?