Vi börjar dagen bra idag

En radiointervju senare.

Jag tror att min ståndpunkt i den hyffsat aktuella frågan scanning kommer visa sig med all önskvärd tydlighet.

Och förresten - hur kan det vara så svårt att förstå följande:

1. Svaret på scanningen vill jag inte ha därför att jag tror att den med detsamma kommer följas av en operation. Jag vet att vid en korsbandsskada ska man vänta fem till sex veckor. Jag vet det.

2. Svaret på scanningen vill jag ha därför att jag vill veta vad jag kan förvänta mig av min sista säsong i HH. Jag vill kunna göra upp en plan. Jag vill kunna svara alla dom som frågar mig. Jag vill inte gå runt i två veckor och undra, tveka och hoppas om jag inte måste.

Inte svårare än så.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?