Och dessutom:

När jag plötsligt fick reda på att jag har fått en tid till MR i Sverige på fredag, med lovat svar absolut senast på måndag så blev den danska sjukgymnasten sur och sa att då hade ju allt hans arbete varit i onödan.

Jag kan inte förstå hur man kan tro att jag tänker gå här och vänta på ett svar från en scanning i två veckor, när jag på annat ställe kan få reda på hur det är med mitt knä redan samma dag. Jag förstår det inte.

Dagar som den här har jag ingen som helst lust alls att vara här. Ingen som helst.

Kommentarer

Anonym sa…
Han sjukgymmnasten borde blivit glad för din skull. Det skall man bli när det löser sig för ens patienter. Och tänka på sin egen (nu höll jag på att göra som du skriva dj-a men det gjorde jag inte som tur var). Eller kunde klubben köpt en MR-tid till dig privat. För ungefär 2000 danska kronor. Som den nu i Sverige. Privat. Och snabbt.
/svensk
Anonym sa…
skulle varit:" Och inte tänka på sin egen (...) prestige." /svensk igen
Anonym sa…
Håller med ovanstående men nu gäller det att fokusera på rätt grejer.
Lugnt, bestämt, planerat och målinriktat. Att ta hinder för vad dom är, inte större än att dom kan övervinnas. Och det är lättare om man är cool och inte får tunnelseende av stress eller ilska.
Värdera och satsa energin på rätt saker. That´s the dull but sensible life
ppa
Anonym sa…
Dum kommentar av sjukgymnasten!
Skönt att du får komma till i sverige.

Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?