En helg utan handboll, hur är det möjligt?

Det har varit ett väldigt bra besök i Göteborg. Och på landet, trots regn och kyla.

Igår var jag på en väldigt mysig trettioårsmiddag och satt på soffan och sträckte knä. Ingen rast, ingen ro! På trettioårsmiddagen pratade vi bland annat om bloggar. Det var intressant, även om jag aldrig kommer förstå meningen med att vägra läsa bloggar bara för att. Jag tror att personer som vägrar ta del av saker på grund av att det, som det så fint heter, "är en principsak", missar en del. Och det gäller ju naturligtvis inte bara bloggar, men i just det här specifika fallet så var det ämnet som togs upp. Fast om man tror sig veta att samtliga skribenter ägnar inlägg efter inlägg åt att analysera den egna outfiten och skriva saker som "jag älskar er alla söööta läsare!" så kan jag förstå om man inte vill lägga ner någon större mängd tid på bloggläsning. Och det är ju inte heller mitt problem. Min värld, deras värld. Jag håller mig där jag trivs bäst.

Nu har jag bara en fika kvar och sen åker jag tillbaka till Horsens, traskar upp till tredje våningen och kastar mig i den stora nya soffan.

Kommentarer

Caroline sa…
Inte mycket outfit hos oss.
Jag hörde aldrig vägran men kan ju ganska lätt lista ut vem!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?