Deep down I know I'm not a stupid girl, but still I make all those mistakes

Efter första halvlek, när Danmark ledde med ungefär 23-6, fick Miss O, jag och Miss B som joinade oss i hallen, nog av kontringspassningar och snabba mål och enkla tjeckväxlar som ledde till motorväg. Kina kunde verkligen inte så mycket just idag. Danmark kunde desto mer.

Så vi drog, körde nerför backen och placerade oss i soffan på favoritcafét istället. En kaffe latte och ett tärningsspel senare har jag nu kommit hem. En händelselös lördag passar visst alldeles utmärkt ikväll.

Jag känner mig nämligen själv en aning händelselös precis just nu.

Och dagens Zen:
Forget the trail you marked last year and search
for blossoms in directions you've never seen before.

Kanske det bästa jag har hört på länge.

Kommentarer

Michey sa…
Djupa tankar på en lördagskväll. Aldrig fel men skulle du tröttna så kan du titta på Barcelona som leker fotboll på tv istället.
Bara ett tips i all enkelhet.
Annika sa…
Michey: Så mycket kommer jag aldrig att tröttna. :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?