If I walk, would you run, if I stopped, would you come, if I say you're the one, would you believe me?

Det går bättre idag. Eller kanske snarare; det blev bättre efter träningen.

Handboll är ändå det finaste som finns!
Och idag fick jag vara playmaker i kontringsövningarna fyra mot fyra och tre mot tre. Jag är grym som det faktiskt. Ni kanske inte tror mig, men det är sant. Grym, I tell you.

Knät är så bra på acceleration. Och på genombrott. Och knät är så bra på att hoppa högt och på att springa fort.

Kom på att jag glömde äta middag igår, så jag tänkte att idag måste bli lite extra. Så jag gjorde en kaka som efterrätt till min kyckling och curry och pasta. En banankaka. Som för att väga upp för en bortglömd middag.

Och kanske också som för att väga upp för annat. Vem vet.

Men oavsett varför, blev just den här kakan den kanske godaste kakan i hela världen. Jag skämtar inte. Och jag har aldrig ens gjort banankaka innan.
Receptet var ganska fancy, liksom. Man skulle "vända ner" hårt vispade äggvitor och man skulle göra likadant med mjölet.

Jag gillar inte "vända ner".
Jag fattar inte "vända ner".

Så jag rörde i. Och det gick bra.

Mmm... Kaka!
Vill ni ha receptet?

Kommentarer

Michey sa…
Menar du verkligen att "röra i" går lika bra som att "vända ner"? Jag är alldeles stum av förvåning...haha. Briljant!

Gällande receptet så står jag över. Tänkte tappa några kilon, tack ändå!
Annika sa…
Michey: Haha! Briljant var ordet, sa Bill.
Flätan sa…
Jag vill ha recept!! Me like kaka!
Amanda sa…
Goda kakrecept kan man aldrig få för mycket av!

Har ni förresten hjälp av en dietist eller näringsfysiolog (eller vad det nu kallas för) så att ni vet när/vad/hur man skall äta för att optimera kroppens kapacitet? Mentalträning är det något ni sysslar med?
Annika sa…
Anna: Recept coming up!

Amanda: Jag skriver inlägg om det lite senare. :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?