Bra så, vi säger det

Träningen gick bra. Bättre än igår när jag roade mig med att skjuta målvakten i magen hundra gånger av hundra. Ungefär. Ta nu inte allt så bokstavligt, okey.

Taktiken var lite annorlunda den här gången. Vi fick papper på morgondagens motståndare: styrkor, svagheter och annat smart. Vanligtvis brukar vi bara se videoklipp på både oss själva och dom dära andra. Idag fick vi se sex oklippta minuter från FCM - HH förra lördagen. Glädjande nog var det jag som spelade högernia just dom minutrarna.

Små guldkorn i vardagen, indeed.

Jag gick genom parken på väg till träningen.

Imorgon spelar HH borta mot Viborg. Jag tror att oddset för att vi ska vinna ligger ganska högt. Men spela på ni! Är det någon gång så är det nu. Det tror ni på, eller hur?

Dagen är inte slut ännu, så kanske, kanske kommer det fler foton om en stund. Man vet aldrig, liksom.

Kommentarer

Broström sa…
Jaa, mer bilder. I går var det hallon som var ljusglimten. I dag är det Annika. =)
Annika sa…
Broström: Tack. Coolt att bli jämförd med hallon. Det gillar jag! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?