Yo!

Som ni kanske har märkt så kommer inlägg i den här bloggen lite i perioder. Helt pltsligt har det gått nästan en hel dag utan ett enda och sen publiceras det femtio stycken på en kvart. Typ.

Men.

Jag surfade runt lite och tänkte kommentera på en sak. En bloggare skrev nåt om när dom dära bönderna egentligen tänkte ta slut. Och det kan man ju i och för sig kalla för en relevant fråga, men det var inte bloggarens undran som sådan jag fastnade för.

Nej. För det finns en person som skriver på nätet. Embryo kallar den sig.

Och Embryo hade skrivit en kommentar:
nej nej: bönderna är på väg tillbaks
det är både nyttigt och grott: sojabönder, vita bönder, röda bönder, bondbönder, bönder i tomatsås


Och ni ska veta en sak. Det där är exakt på pricken min typ av humor. Embryo är genial. I alla fall i textinläggen. Bildgrejserna är jag inte lika förtjust i.

Ja, jag vet att jag tipsat om sidan tidigare, men jag utgår från att ni glömt det nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?