Bara ett av skälen, ett av skälen

Men vad hände?
En hel dag utan inlägg.

Jag hade nog nåt annat för mig, det måste varit så. För här har jag ju i alla fall inte varit.

Ok, några av er verkade uppskatta mitt förslag om följetång. Det är jag glad för. Avsnitt två utlovas en dag. Det dröjer nog inte så väldigt länge.

Just nu är det kvällen innan match. En kväll jag gillar. Jag kom precis tillbaka hem efter att ha hängt på favoritcafét med Island och Nordjylland.
Vi har pratat om resor och språk och män. Inte illa, inte illa alls.

Men ok. Match imorgon. Kolding, KIF, Vejen - eller vad dom nu kallar sig.
Jag hoppas verkligen verkligen verkligen att vi kan spela en bra match. Att vi kan gå hem efter slutsignalen och vara nöjda med oss själva. Jag hoppas verkligen det.

Just nu, topp:
1. Carolina Wallin Pérez - Pärlor
2. Carolina Wallin Pérez - Ingenting
3. Magtens korridorer - Drømmer

Radio Horsens hade skickat ut spanare på gågatan idag. För att prata med folk om dansk musik. Naturligtvis råkade jag gå förbi och som lokal kändis blev jag genast indragen. Så idag har jag pratat om dansk musik på radio och jag pratade bland annat om nummer tre på listan ovanför.

Inte illa det heller.

Så där ja. Nu tror jag att jag ska permanent-stänga-av mobilens sms-funktion och gå och lägga mig.
Bra så, flicka lilla.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?