Och så blev min dag gjord

Igår kom jag på att ni skulle få se min dag i bilder. Och sen tänkte jag: stackars dom. För det händer liksom inte så mycket.

Men vi gör ett försök.


Klockan åtta. Dags för svenskalektion.

Sen blir klockan elva och jag får gå hem.

Och precis där bilen står går det såna här och... Betar? Jag säger ju att Horsens är landet.

Och sen, när jag har kommit hem, har jag fått brev! Från två små söta.

Dom har målat teckningar till mig!

Och deras mamma, a.k.a. systern, har skrivit brev.

Oh, the JOY!
Jag älskar att få brev! Speciellt när det är såna här fina och underbara teckningar i!

Så nu har jag världens finaste välkommen-skylt, ritad av förstaklassaren, på min dörr.

Och dagen fortsätter. Men jag tror jag måste vila lite nu.

Bis später, alles.

Kommentarer

Anonym sa…
Skulle föreslå "pickar" iställer för "betar".
Michey sa…
F-n så roligt. Hönor som betar, förstod nog att du skojade men det var attans så kul ändå. Sällan man garvar framför skärmen men detta var ett sånt tillfälle....hahaha.

Brev....det händer ju ladrig nu för tiden. Tyvärr.
Annika sa…
Anonym: Inte betar nä... :)

Michey: Jag skrattar faktiskt rätt ofta av dina kommentarer. Du är rolig!
Michey sa…
Jag som är så blygsam, tillbakadragen och timid.

Nåja, jag är glad att kunna bjuda på ett leende så långt bort som i Danmark.

Hur beter sig en enkel man i sina bästa år för följa den danska damhandbollsserien från Sverige? Har du som initierad några bra tips?
Annika sa…
Michey: Tipsen fick ett helt eget inlägg. :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?