Home is where I lay my hat

Jaså, det regnar i Göteborg? Änna oväntat.

Söprajs, söprajs, som dom säger här.

Nu är jag hemma i huset igen efter en dag bestående av regn, biofilm (Upp) i 3D och en fika med ett C och ett litet K. En bra dag.

Nu har dom små åkt tillbaka till Stockholm och bara klossarna, dockhuset och dom nyträdda pärlarmbanden vittnar om deras besök.

Horsens igen imorgon. Det känns också bra. Det känns faktiskt lite som hemma, det med.
Jag längtar till träningen, till tjejerna som gör mig så glad, till min lägenhet.

Och snart är det match igen. Det kan ju faktiskt inte gå sämre än mot Viborg sist.

Onsdag, HH - Kolding. Vi har visst en del att bevisa.
Revanch, javisst!

Kommentarer

Amanda sa…
Vill bara meddela att banankakan blev en succé. Syskonbarnen mumsade på i två omgångar, men även de vuxna gav tummen upp. Ändå hade jag klantat till det genom att glömma en av ingredienserna; mjölken. Såg det inte förrän kakan redan var i ugnen. Men resultatet blev som sagt klart godkänt och kommer att bakas fler gånger - fast med mjölk omifallatt den blir ännu godare. Tack! :-)
Michey sa…
Vad kan jag meddela då? I jakt på de 143 miljonerna på Lotto så fick jag 4 rätt och 20 kr.....
Slut på succén? Icke då, det ramlade in 50kr på Triss och som det inte var nog med glädjeyra så avslutades dagen med 330kr i vinst på Oddset.
Kontentan av detta blir att jag tyvärr blir tvungen att gå till jobbet i morgon som vanligt men nästa vecka....då kommer det att rulla in pengar....kanske. haha
Annika sa…
Amanda: Yes, kaklycka! Lite mjölk hit eller dit spelar säkert ingen roll!

Michey: Många bäckar små... Aldrig funderat på att skaffa dig ett jobb du faktiskt har lust att gå till? :)
Michey sa…
Jag vantrivs inte på jobbet men att spendera mer tid i en solstol på Jamaica med en Gin och tonic i handen skulle inte göra ont. D v s, ha friheten att kunna välja :)

Men jag skall inte klaga, det är så många andra som gör det ändå.
Annika sa…
Michey: Det är rätt inställning! Gillar den.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?