Ett till hundra.

001. Vem är du: Annika.
002. Ålder: 31.
003. Personlighet: Oftast ganska fin.
004. E-post: Självklart.
005. Stjärntecken: Lejon.
006. Jag kommer från: Hemsjö kommun.
007. Jag bor: Horsens.
008. Mentalitet: Inte som alla andra.
009. Civilstatus: Det beror lite på när frågan kommer.
010. Spel: Handboll, T.P.

011. Mac eller PC: PC.
012. 1024*768 eller 800*600: Faktiskt inget av det.
013. Internet Explorer eller Netscape: Explorer, men vem bryr sig?
014. Din bästa egenskap: Humorn.
015. Din sämsta egenskap: Skyggheten.
016. Husdjur: Bor i husdjursfri byggnad, annars hade här funnits en katt.
017. Familj: Den bästa.
018. Kroppsdel du har mest nytta av: Vänsterhanden.
019. Kroppsdel du tycker bäst om: Benen.
020. Jag sover: Oftast för lite. Oftast för sent.

021. Djur jag är lik: Ior.
022. Tror du på något: Ödet.
023. Frisyr: Oftast uppsatt.
024. Hårfärg: Slingfärgad.
025. Ögonfärg: Mörkblå.
026. Längd: 176 cm.
027. Vikt: Växlande.
028. Skostorlek: Stor.
029. Gillar: Resor, hångel och vackra ord.
030. Ogillar: Lögner.

031. Favoritmat: Sushi.
032. Favoritglass: Dom man äter på bryggan när det är sommar och varmt.
033. Favoritdessert: Glass.
034. Favoritpizza: Hawaii, men utan skinka och med champinjoner. Jag gör alltid om något på menyn.
035. Favoritdryck: Vatten, te, rosévin, kaffe eller mjölk. Beroende på tillfället.
036. Gillar du godis: Gör inte alla det?
037. Isåfall vilken sort: Gröna grodor och dom salta långa och Polly.
038. Min favoritdrink: Dom som inte är så satans söta.
039. Min favoritfilm: Roman Holiday.
040. Min favoritdag: Lördagar.

041. Mitt favoritklädesplagg: Luvtröjor.
042. Min favoritbok: Exodus av Leon Uris.
043. Min favoritmusik: Hip hop och singer/songwriter-blandad-skit.
044. Min favoritlukt: Syrenerna på våren, nyregnade asfaltsgator på sommaren, fallande skogslöv på hösten och doften av din hud mot min på vintern.
045. Min favoritblomma/planta: Tulpaner.
046. Öl eller vin: Vin.
047. Liknar du en kändis: Dom säger att jag är lik Jamie Lee Curtis.
048. Senast köpta skiva: Best of Lenny Kravitz.
049. Senast film på bio: Fame.
050. Bästa låten i världen: Just nu; Joshua Radin - I'd rather be with you.

051. Senast lästa bok: Strandsommar av Anita Shreve.
052. Favoritförfattare: Marian Keyes.
053. Skriver du dagbok: Ja, jag bloggar.
054. Bästa årstiden: Våren, precis innan sommaren, sommaren och hösten, precis efter sommaren.
055. Älsklingsfärg: Grön.
056. Skulle aldrig ta på dig: Sånt som får mig att se tjockare ut.
057. Vad ville du bli när du var liten: Simlärare.
058. Blev du det: Nej, jag hatar att simma.
059. Brinner för: Att folk i min närhet ska ha det bra.
060. Sportbil eller familjebil: Sportbil.

061. Katt eller hund: Hund.
062. Har du nån nojja: Oräkneliga.
063. Fobier: Spindlar, höjder och ytliga människor i grupp.
064. Deppig eller glad: Det är skiftande.
065. Politiskt insatt: Verkligen inte.
066. Värdesätter du ärlighet: Definitivt, men jag har alltför lätt för att förlåta oärlighet.
067. Brukar du dra “vita lögner”: Emellanåt.
068. Är det ok med vita lögner: Jag antar det.
069. Känner du en mytoman: HAHAHA! Ja. Speciellt två.
070. Har du pojkvän/flickvän: Emellanåt.

071. Är du kär: Emellanåt.
072. Hur tidigt stiger du upp: Om jag ska jobba; 06.45, annars efter behag.
073. Är det bra eller dåligt: Vilket?
074. Vem/vilka vet mest om dig: Min familj vet en del. Tre personer på bokstaven C vet mycket.
075. Gillar du att slåss eller: Nej.
076. Vad har du på dig just nu: Mysbyxor och en tröja jag bytte till mig i OS.
077. Vad ska du göra i kväll: Kvällen är liksom slut nu.
078. När var du senast riktigt full: I förrgår.
079. Är du seriös: Alltför seriös.
080. Hur många väskor äger du: Men herre gud. Många.

081. Hur många bilar har du/ din familj: Min familj har två bilar.
082. Hur många biologiska syskon har du: Fyra systrar.
083. I så fall, vad heter de: Sofia, Katarina, Josefine och Julia.
084. Hur många timmar sover du per natt: Det beror ju som sagt på vad jag ska göra dagen efter.
085. Vem är snyggast i världen: Lenny Kravitz och Audrey Hepburn.
086. Vad är du allergisk mot: Nötter.
087. Ska du duscha idag: Jag har redan duschat idag.
088. Vad är det för veckodag: Måndag.
089. Vad är det för datum idag: Tolfte oktober.
090. Vad gör du nästa år: Ungefär detsamma som nu, kan jag tänka mig.

091. Är du likgiltig: Absolut inte.
092. Hårdrock eller synth: Pest eller kolera?
093. Är du uppväxt i stan eller på landet: På landet mitt i stan.
094. Har du utländska föräldrar: I förhållande till landet jag bor nu, ja.
095. Gillar du att laga mat: Japp. Jag är bra på att laga mat.
096. Märkeskläder eller secondhand: Alla kläder är väl märkeskläder? Jag blandar.
097. Hur många par skor har du: Sjukt många.
098. Är du sexuellt frustrerad: Störd fråga.
099. Vem är snällast just nu: Två av mina C.
100. Var har du ont: Ryggen. Och ibland i hjärtat.

Kommentarer

Caroline sa…
Vi gör samma sak med Hawaiipizzan. Och det låter som om någon fått komma närmre. Var rädd om hon på vänsterkanten.
Broström sa…
Jag stjäl den här nu. Den var ju så bra.
Annika sa…
Caroline: Hawaiipizzan verkar poppis!
Ja, det kan vara så. Henne på vänsterkanten skiter jag i. Men högerkanten tar jag hand om så bra jag kan. :)

Broström: Det tycker jag att du ska! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?