Pick a star on the dark horizon and follow the light

Ni vet att det snart är match för HH igen va?
Borta mot FC Midtjylland, eller - the artist former known as Ikast - som vi säger, på lördag.

Jeg glæder mig.

Handboll är så roligt, så roligt. Träning är så roligt, så roligt.
Ljuspunkterna, följ dom. Gör det bara.

Och mitt lag är roligt. Kan hända har vi inte riktigt lyckats så himla bra på matcherna än, men det kommer. Det gör det.

Imorgon har vi enskilda kvartssamtal med tränarna. Det blir bra.

Och Fys-Mikael var på träningen idag och han bjöd på galet (till och med för att vara honom!) positiva tillrop gällande mitt spel, mitt inhopp, min snabbhet. Och då blev jag ännu gladare.

Ljuspunkterna. Energiboost. Simplicity.

Regina Spektor säger, precis som rubriken visar: Pick a star on the dark horizon and follow the light.

Jag gör det. Och om dagen är fel och uppochner och åt helvete när klockan ringer så går det alltid att snooza. För det blir alltid bättre, längre fram.

Nu ska jag attackera TV3Play och se Svenska Hollywoodfruar, del 4.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?