I väntan på kossorna

Alltså. Dom dära bönderna.

"Man känner sig som en avelstjur."

Fin jämförelse. Kossor på gården, eller? Jag tror på många lysande citat under programmen.
Och dom dära brevskickarna sen.

"Söker en snäll man som inte pratar för mycket."

Herre gud. Det går inte att inte följa det nu, det gör inte det.

Men jag undrar lite om alla kanske är skådespelare? Eller så undrar jag lite om vad dom kanske har för erfarenheter från tidigare i livet. En inblick i det tragiska, bara så där. Tack på förhand.

Han den där rödhåriga med mustasch och guldring i örat som lite granna såg ut som Alexander Bard fast utan knäbyxorna, jag tror att det är en smula synd om honom.

Kommentarer

Michey sa…
"Söker en snäll man som inte pratar för mycket." Hahaha

Du ska veta att det är inte lätt att vara man 2009, hehe
Annika sa…
Michey: Nej det kan verkligen inte vara lätt! Haha!
Broström sa…
Det brukar låta tvärtom. =)
För övrigt tror jag att det är en smula synd om alla som är inblandade i den produktionen...
Annika sa…
Broström: Ja, det brukar ju det. men nu för tiden kan väl vad som helst hända...
Definitivt synd om dom allihop! Vilsna människor i jakt på sig själva.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?