We could make the night last forever

Mycket kan man säga om den senaste veckan, men det har kommit många påringningar. Så att säga.
På facebook till exempel. Så väldigt många som vill vara min kompis nu. Och 99 procent av dom är okända män. Ganska spännande, måste jag säga.

Fast jag tackar nej. Okända vänner har jag redan tillräckligt många av.

I övrigt laddar jag för en ny musiklista här. Den kommer andas en hel del hiphop, det kommer den.

Dagens handbollspass genomfördes tillsammans med vårt andralag som spelar i division 2 och vi spelade tvåmål i typ nästan en timma. Det var fint och jag hade sjukt mycket energi. Kontrade som ett as och satte alla lägen. Fick många dessutom. Det bådar gott inför måndagens match mot GOG/Odense, tror jag.

Och efter träningen hade vi beställt mat och satt och delade ut meningar tillvarandra. Förutbestämda meningar alltså, både negativa och positiva, och man skulle förklara sitt val av medspelare till den gällande meningen.
Jag fick bara fina meningar och blev glad. Fick till exempel veta att jag är väldigt social och lätt att prata med och att jag tränar sjukt bra.

Men eftersom vi ska "hålla det inom laget" så säger jag inte mer nu. Duktig flicka.

Så summan av idag: Tråkig dag, bra träning, fin kväll.
Nu: Varm O'boy.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?