When you get there, stay there

Det är inte lika grått ute idag. Och dom två knorrarna igår hjälper lite på det trötta.

Så det är nog en bra dag idag.

Jag har precis kollat på Bonde söker fru, del 4, på tv 4 play. Och jag tycker fortfarande fruktansvärt synd om den rödhåriga. Roger. Jag vet riktigt varför. Eller jo, det vet jag. Det är för att han påminner mig om Torsk på Tallin. Och då kan man inte annat än att tycka synd om.

Det är skrämmande nog väldigt fascinerande att kolla på programmet. Kanske för att det ger mig en känsla av att jag själv är jävligt normal. I förhållande till vissa andra alltså. Ibland kan jag undra, nämligen.

Men skit i det.

Idag har vi ingen handboll, precis som vanligt dagen efter match, utan styrka och löp eller cykling istället. Vi ska vara i fancy-gymmet och får därför tillgång till bubbelpoolen efteråt. Det gillar vi!

Oj oj, måste gå. Fick just en översättning att leka med. Danska till svenska idag.

Förresten. Det har varit dåligt med bilder det sista, eller?
Well. Det kommer nog.

Kommentarer

Jessica sa…
Roger är ju anledningen till att man tittar på Bonde söker fru! Det är som Fredrik ett annat år, hade det inte varit för honom hade man ju struntat i att titta... =)

Det roligaste och mest förvånande är ju att ROger som är så blyg vågade kyssa två tjejer på första dejten!
Annika sa…
Jessica: Ja, det är väl det. Men jag får liksom nästan lite ont i magen när jag ser honom. Och sen att han verkar ha fått fullständig hybris och attackhånglar med sina tjejer! Herre gud.
Michey sa…
"attackhånglar", underbart uttryck

Som kille måste man ju fråga om man kan ha framgång med en sån taktik? haha
Annika sa…
Michey: Jag skulle vilja säga att det beror lite på hur du ser ut och är. Om du är Roger - glöm det, bara glöm det! Om du är Lenny - go for it!

Men nä. Attackhångel står inte högst upp på listan över saker jag önskar mig.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?