She gotta be from out of town

Så har det blivit lördag och vi är helt lediga idag. Helgens träning, som normalt brukar vara lördag morgon klockan åtta, är den här helgen flyttad till söndag morgon, samma tid.
Det är inte mitt favoritträningspass, det är det inte.

Det känns väldigt tidigt.

Idag gick jag upp vid tio. Och till och med det kändes jobbigt.

Nåja.
Nu ska jag i alla fall snart ut genom porten för att spatsera på gågatan. Jag gissar att jag inte är ensam om det, eftersom alla danskar fick lön i veckan.

Totalt meningslöst inlägg. Men så blir det ju ibland. Dagen blir förhoppnigsvis inte lika töntig för jag ska på café och prata om killar nu. Det blir bra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?