Allt som du gör blir till pärlor på min panna

Tillbaka i soffan, i staden i östra Jylland.

Känner mig lite lätt apatisk och sitter mest bara här. Det kan bero på att Tinas Cookalong idag gästas av Victoria Silvstedt. Vilket jävla spån alltså. Någon borde tala om för henne att hon måste skärpa sig, för så där patetisk kan det faktiskt förbjudet att vara.

Annars då?
Hann vara hemma i lägenheten i tjugo minuter innan träningen. Blev lite stress på grund av trafikomläggningar och mycket regn nämligen. Men det gjorde inget, för jag var grym idag. Skruvmål å lobbmål å hårda mål och snabba ben. Precis som jag gillar det!

Ser så väldigt mycket fram emot matchen på onsdag! Det gör vi alla.
Stämningen är på topp!

Snart: musik. Kanske.

Kommentarer

Michey sa…
Den sista posten var för djup för mig en måndagskväll så jag skriver lite om Silvstedt istället.
Låt dig inte irriteras över människor man istället borde tycka synd om. Jösses sicket lågt självförtroende hon utstrålar, man blir nästan ledsen å hennes vägnar. Men som tur är verkar denna kvinno-typ utan kunskaper och talanger vara på utgående. Dom enda som kanske kommer att sakna dom är 14-åriga killar men jag är osäker även där faktiskt.
Annika sa…
Michey: Väldigt djup. Haha!
Nej, jag kan väl inte påstå att hon gör mig speciellt irriterad. Bara förundrad.
Anonym sa…
bra start

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?