Hösten känner sig nog välkommen

Jo, vi förlorade. HH - Vejen, 21 - 28.

Men hur gjorde vi det?
På ett fint sätt, verkligen.

För idag spelade vi som ett lag och var bra i försvar och bra framåt. Det var med andra ord mil från förra veckans bottennapp.

Det är vi, som ni nog förstår, väldigt glada för.

Men ok. Nu ska jag skryta lite.
När HH hade gjort fyra mål hade jag gjort två av dom. Och BÅDA TVÅ var skruvbollsmål! Knorrar alltså. Så jävla nöjd med det.

Kanske hade det att göra med sms:et jag fick innan matchen:
Lycka till och må skotten gå din väg i loopar, knorrar, raketer och studsar.

Det var fint, tycker jag. Blev glad.

Och fina JG som ju spelar i Vejen och också har varit korsbandsskadad, fast det var ju rätt längesen nu, sa efter matchen att det inte alls syntes på mig att jag varit skadad och att det såg så bra ut när jag spelade och då blev jag så glad, så glad. Heja JG!

Slut på skryt. Slut på inlägg.

Later.

Kommentarer

Broström sa…
Gött att du är så positiv! Skulle vilja se dina knorrmål. =)
Michey sa…
Att berömma sig själv emellanåt behöver inte ses som skryt. Vi är så jäkla dåliga på att framhäva våra positiva sidor så det vara bara kul att läsa!
Roligt att du ser ljuspunkter i erat spel, hoppas ni får lite framgång i kommande omgångar!
Annika sa…
Broström: Får jag dom på film, så lovar jag att lägga upp dom! :)

Michey: Det hoppas jag med!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?