Det blir inte alltid...

Sitter och kollar på GOG - FCM på tv och dricker gammal cola. Nästan avslagen är den. Men det gör inte så mycket.
Ett nytt styrkeprogram idag har gjort att mina armar för tillfället känns lealösa. Och min mage har hittat fler muskler. Inte illa.

Imorgon är det träning igen. Handboll och löp och så har Fys-Mikael, efter påtryckningar från mig, lovat fler (och svårare!) övningar. Fast han sa: Det är ju inte precis för att du behöver det.

Äh, behöver och behöver. Vad jag vet hoppar jag inte högst i världen än. Jag springer inte snabbast, jag sätter inte alla mina lägen, jag är inte fullkomlig, tro det eller ej.
Att behöva är en definitionsfråga.

Och av den anledningen har jag också sagt ja tack till ett individuellt och frivilligt handbollspass 07.45 till 09.00 på lördag morgon. Jag har aldrig hävdat att handbollsspelare är smarta, för jag vet hur exakt hur mycket jag kommer ångra det beslutet när klockan ringer och det regnar och blåser och är mörkt ute, men för att komma till toppen så krävs det en insats.

Efter morgonträningen klockan kvalme ska jag och Miss O till Viborg för att se dom spela mot Leipzig i Champions League. Och så ska vi planera julefrokosten för HH.

Men ok, nog om det. Bloggtorkan har nåt en helt ny nivå här hos mig.

Vad vill ni jag ska skriva om?
Förslag?
Inget?

Oh, well.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?