Det har tydligen gått sex veckor nu

En snabb uppdatering mitt mellan julklappsinköp och möte med dom båda tränarna.
Köpte nyss årets första julklapp. Svinnöjd med den. Var även tvungen att handla saker till mig själv. Tyckte helt enkelt att jag hade förtjänat det.

Sexveckorskontrollen på sjukhuset gick fint. Dom sa att jag var bra och det är ju alltid skönt att höra. Och så sa dom att det såg fint ut. Och så fick jag nya övningar med vikter. Hör ni det folket! Med vikter.

Och så ska jag inte springa ännu, men jag får cykla (som om jag inte redan gjort det rätt länge...) och inte vara på crosstrainern (dessa dubbla besked, men jag vet ju på vem jag litar i det här fallet). Senare kan jag redovisa mina nya övningar här i bloggen, men det hinner jag inte nu. Några av övningarna på det fem sidor långa programmet (väldigt mycket plats på sidorna upptas av förklarande bilder) får jag inte göra än, men har blivit lovad ett par i julklapp och några stycken i nyårspresent. Bra det.

Nu måste jag dra. Kaffe i pappmugg och möte väntar innan träningen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?