Du vet aldrig vad jag drömmer om

Jag drömde en del under helgen. Mest om otrohet, men så är det ju. Uppenbarligen.

I alla fall. Drömde att jag spelade match igen. Bara ett par månader efter operationen. Alla i drömmen tyckte det var så väldigt underligt att jag kunde det, men det kändes helt naturligt. Laget var någon typ av blandning av landslaget och HH. Mycket underligt. Och vi hade Tuija Pasanen (som jag hade som coach i Sävehof) som tränare.
Jag gjorde tre mål, men Tuija hade en taktik. På det första målet skulle jag trampa över med vilje för om vi gjorde mål för snabbt så betydde det att det andra laget vann. Mycket logiskt.

Efter matchen gick vi in i ett redskapsskjul och lyssnade på musik och där berättade Tina Flognman att låten vi hörde hade Sven-Bertil Taube skrivit till hennes pappa.

Ganska ofta undrar jag hur mitt huvud tänker. Speciellt ofta när jag sover.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?