Ovan molnen är himlen alltid blå

Men det var då fan vad den här förkylningen sitter i!

Imorse när jag vaknade kunde jag nästan inte andas. Eller jag vet i och för sig inte om man kan kalla det imorse när klockan var tolv. Men andas kunde jag i alla fall knappt.
Och om jag hade pratat nu så hade man hört att min röst låter ungefär som om jag har varit på fest flera veckor i sträck. Men jag håller tyst där jag ligger på min soffa och dricker te.

Nåja, ikväll ska jag packa och imorgon ska jag vara frisk igen har jag bestämt, för då ska jag prata hela natten.

Kanske borde svepa en sexa whiskey bara för att.

Kommentarer

Anonym sa…
Men hur går det med rehabträningen mitt i allt vimmel, förkylning och resa till okänt mål? Det slarvas väl inte med knäböjen!
Caroline sa…
Du har verkligen tur när du ska åka till Wh. Först knä och sen snuva, hur ska det sluta?
Anonym sa…
Man har verkligen saknat dig på planen nu.Du är absolut Sveriges bästa handbollspelare.O utan tvekan den snyggaste oxå
Anonym sa…
Nej, men fy! Du måste ju bli frisk nu så att helgen blir perfekt!!!

Håller tummarna för att du kryar på dig snabbt nu!

Önskar dig en underbar helg i grannlandet ;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?