Det måste varit världens längsta handbollskväll!

Helt slut nu. Kom precis till hotellet. Att hålla koll på tre matcher på en kväll och att dessutom vara alert nog att säga nåt smart både i halvtid och efter matchen är krävande. Men också roligt, naturligtvis!
Fick till min oerhörda stolthet ett personligt meddelande av min polare Claes "skjut inte i semaforen" Hellgren efter matchen. Han sa: "Hälsa Wiel Fredén att hon var kanon.". Känns stort!

Nu ska jag snabbt in i duschen och ladda inför uppstigning kvart i sex imorgon. Klockan 06 kommer taxin och hämtar och tar mig med till TV4 igen. Sminkning och besök i morgonsoffan. Anna Rapp ska också med. Tror det blir bra. Vi kommer nog dessvärre vara tvugna att såga Sverige en aning. En ganska stor aning faktiskt.

Men nu håller min hals på att döda mig så jag måste gå. Man kunde inte se i TV att jag hade feber va?

Kommentarer

Anonym sa…
Mot feber gäller Panodil/Alvedon 1g i morgon bitti. Finns säkert på hotellet eller på TV4.
/eternal coach som håller med semaforgubben
Bettan sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Bettan sa…
Får ställa klockan - igen! ;)
Missade ju matchen ikväll, var på hockey och inspelningen funkade inte... :(
Men tvivlar inte en sekund på att du var bra, du är ju skitduktig på det du företar dig!
*kram*
Gamla Bettan
Anonym sa…
Du var säkert bäst, men tjejerna saknade dig säkert på plan...

Lycka till i morgonsoffan!

Kram
Anonym sa…
Mer Annika i TV4! Bästa svenska i går.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?