Med lika mycket smink som Charlotte Perelli nästan

Jag kan meddela att känslan jag hade när jag befann mig på Arlanda flygplats med total tv-sminkning klockan halv nio en tisdagmorgon var annorlunda. Jag undrade lite om folk jag träffade på där kanske trodde att jag brukade gå ut sån där. Som en jättesminkad person. Det är väldigt konstigt att plötsligt ingå i den gruppen.
I vilket fall som helst så fanns det ingen tid för krigsmålningsborttagning innan taxin kom och alltså körde mig till flygplatsen.

Men det var kul att vara med. Både igår kväll och idag. Två helt olika sändningar visserligen. Flera timmars fokusering igår och bara några minuter idag. Vad säger ni? Såg ni nåt av det?

Nu ligger jag återigen på soffan i Horsens och håller på att dö av trötthet. Jag ska snart sova ett par timmar innen dagens gemensamma träning halv fem. Och ikväll väntar matchen Norge - Danmark på dansk tv. Skulle i vanliga fall ha tippat en solklar vinst till dom förstnämda, men i det här mästerskapet kan tydligen allt hända, så jag avstår.

Min förkylning har väl inte direkt blivit bättre av allt flängande och brist på sömn, men nu ska jag ta det lugnt fram till på fredag.

Då är det ett nytt äventyr som väntar. Sånt otroligt jetset-liv jag lever.

Kommentarer

Kajsa sa…
Du skötte dig jättebra! (I alla fall i går, imorse såg jag inte). Syntes verkligen inte att du var sjuk!!
Anonym sa…
Åja, Pirelli brukar har några lager till.
Du får väl kolla på webben om du inte hade programmerat din VHS:
http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=699462&treeId=901001&renderingdepartment=2.757

Tråkigt att det gick såhär, framför allt för spelarna men även för handbollen i Sverige överhuvudtaget.
Nåväl, nya tag nästa match.

... och du: Glöm inte att kämpa på med ditt knä trots att du har blivit jetsettare och kändis :-)
Anonym sa…
Hallå Tv stjärnan!
Såg dock inte morgon tv. Jag är mest intresserad av skvaller, med tanke på att du dissat Anna i bloggen tidigare, sa ni nåt om det emellan?. Var tvungen och gå in o läsa när du fick ju lite reklam när det nämndes att du hade en blogg :) Kanske kan tjäna lite pengar på dethär? Som Linda (vad heter hon, med stora tuttar, Big Brothers) tjänar ju 80.000/månaden på sin. Då får du nog vänja dig vid stjärnglans. Vi syns...Kramar Jessica (E)
Anonym sa…
Hej Annika!

Det gick jättebra för dig i TV! Såg båda sändningarna och du skötte dig utmärkt. Gott att du vågade kritisera! Men jag antar att du mycket hellre hade velat vara med...
Jobba på och hoppas att du kommer och hälsar på i vår härliga Heidhall nästa gång du är hemma.

Kram Karin

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?