Mest vågrätt idag va?

Festen igår var rolig. Och alla var väldigt snygga.
Men idag känner jag mig av någon anledning inte alls lika förtjusande.

Lite McDonalds och en oavgjord match mot Ryssland (det var ju ett helt fantastiskt försvarsspel Sverige visade upp - framför allt i första halvleken!) har just gjort dagen något mer uthärdlig, men ett tag undrade jag om jag över huvud taget skulle överleva.

Klockan har redan blivit mycket igen och jag ska definitivt gå och packa ner mig själv i den väldigt obäddade sängen inom ganske få sekunder. Imorgon har jag inte många planer, men andralaget spelar visst hemmamatch vid tolvsnåret. Om jag är vaken då kan det hända att jag beger mig dit.

Ciao.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?