Och så säger dom att det är jul snart

Jaha. Det är mitt i natten nu visst. Nästan tre. Och jag har precis diskat. Hoppas jag inte störde grannarna. Inte för att jag för tillfället bryr mig det minsta om hur dom har det.
Igår natt låg jag dessutom och hostade i flera timmar. Det bör dom ha hört, för jag hör i alla fall dom ganska väl.

Jag tror faktiskt inte att jag alls ska försöka somna idag. Det verkar meningslöst på något sätt.

Istället kan jag ju redogöra för min playlist.

1. Håkan Hellström - Försent för Edelweiss
2. Melissa Horn - Sen en tid tillbaka
3. Kanye West - Heartless
4. Julia - Bewitched
5. Beyonce - Save the hero
6. Dido - Don't believe in love
7. Titiyo - Love has left your eyes
8. Leona Lewis - A moment like this
9. Beyonce - Broken-hearted girl
10. Rammstein - Ohne dich
11. Julia - Without reason
12. Dixie Chicks - Sometimes I wake up crying
13. Carpark North - More
14. Håkan Hellström - Luften bor i mina steg
15. Dixie Chicks - We danced anyway
16. Kanye West - Robocop
17. Sophie B Hawkins - As I lay me down to sleep

Muntert värre, som ni kanske lägger märke till.
Finns väl inte så mycket mer att tillägga.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?