Skulle någon kunna skicka hit John Blund?

Sedan min operation har jag inte riktigt kunna somna när man ska. Det har visat sig att jag uppenbarligen är som allra mest kreativ på natten och då extra påhittig just när jag ska sova. Det är ganska irriterande.
För just när jag lägger huvudet på kudden och släcker lampan efter att ha läst lite i den senaste raden av böcker (oj, nu lät jag visste lite som en pensionär!) så ramlar det omkull tankar och idéer och känslor. Och då är det inte så lätt att somna.

Så nu, när jag snart ska till sjukgymnasten för att träna så är jag jättejättetrött.

Jag vet inte riktigt vad det beror på heller. Kanske är det för att min kropp hela tiden har varit så väldigt van att springa omkring och bli trött av all hård träning, men att den nu inte kan bli det, eller så är det helt enkelt bara så att det finns väldigt många tankar i mitt huvud just nu.

Och sova ikapp hinner jag inte med förrän ikväll och då kan jag ju lika gärna vänta tills natten vilket ju innebär att jag kommer gå runt och vara jättejättetrött hela dagen.

Jobbigt det här.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?