Och knät då?

Men känner ni inte mig nu?
Självklart slarvar jag inte med knäböjen!

Men jag har fått veta att jag inte alls får cykla så mycket och fort som jag tyckte att jag visst kunde, så det är lite tråkigt, men annars går allt bra. Knähumöret är i princip på topp. Fast ungefär varje dag så utbrister jag ett frustrerat: Jag hatar mitt knä!
Men det gör jag ju inte egentligen, utan vill gärna få fortsätta ha det kvar. Men jag ogillar att det inte lyder mig.

Jag har fått nya övningar som jag praktiserar ofta. Det är det som är grejen känns det som. Allt ska göras lite, men ofta. Och alla övningar kan lika gärna göras hemma som på gymmet eller i hallen. Passar ju om inte annat bra en sån här ledig helg. Och för övrigt även när man är sjuk och inte gärna går utanför dörren.

Och vad gäller förkylningen så börjar det kännas lite bättre nu. Lite. Men jag tror att knappa fem timmar i bilen tillsammans med en bränd mp3-CD och den nyköpta GPS:en kommer göra det hela mycket bättre.

Såg ni förresten Stjärnan i TV idag? Visst var hon bra?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?