Det är uppenbarligen helt bäcksvart utanför fönstret så här dags

Nu är det visst morgon igen.

Strax före sju vaknade jag upp med ont i halsen och ångrade för en stund att jag lovat befinna mig i Stockholm idag. Hade hellre sovit. Men det gick ganska fort över. Fast jag har fortfarande ont i halsen.

Snart ska jag bege mig till Billund och därifrån flyga till Stockholm via Köpenhamn. När jag ska tillbaka igen imorgon så åker jag direkt från Arlanda till Billund. Mycket bra!

Så nu har jag inte riktigt tid med det här längre, men det kan ju hända att vi ses i eftermiddag då. Vilken tid som gäller vet jag inte, men jag tror att det ska visas tre matcher och att jag ska vara där hela tiden. Lång dag det här, helt klart.

Wish me luck!

Kommentarer

Anonym sa…
Det börjar redan kl 16.10 i TV4 Sport kan upplysas
Caroline sa…
Jag ska spana in dig!

Fast om jag har tv4 sport låter jag vara osagt.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?