Spriten var bara ett beställningsjobb

Bilka har aldrig varit bättre. Jag är så sjukt nöjd med min sak som jag ska ge bort imorgon. Jag skämtar inte, den är svinbra. Fast förmodligen kommer inte en enda förstå min humor, för det brukar inte folk göra. Men det skiter ju jag i, precis som vanligt.

Nu när jag är i den här lilla svackan som vi ju har snackat om förut har jag ingen som helst tanke på att jag kanske borde ta på mig ordentliga kläder när jag går utanför dörren, så idag såg jag faktiskt ut som fan när jag vandrade runt bland alla julgodisköparna (det var väldigt många tilbudsmennesker där idag och Anthon Berg låg oförskämt bra till på upploppsrakan). Förmodligen trodde folk att jag var alkis med när jag köpte fem flaskor sprit och två backar öl.

Men oavsett alkoholistvarning så såg folk glada ut och log mot mig. Kanske av sympati.

Korsbandsknät är lite slitet nu. Mycket och ny träning idag. Men rolig sådan och en hel del bättre än pensionärsövningarna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?