Me, myself and I

Idag har mitt lag varit i Esbjerg och haft samträning med dom. Fast jag slapp. Förra veckan var det SK Århus som var i Forum och tränade med oss. Det är så väldigt mycket samträningar nu för tiden när många lag har spelare iväg på EM och annat.

Fast det är inte så mycket samträningar för mig. Jag gör det mesta ensam. Eller vänta, jag gör visst allt ensam. Men dom andra är snälla och frågar ofta hur det går.

Går det framåt? frågar dom. Och ja, det gör väl det. Kanske inte så fort bara. Dom brukar också säga att ärret ser fint ut. Det tycker inte jag. Det ser bara ut som ett ärr. Inte är det det minsta sexigt som ärr i ögonbrynet heller. Det bara är. Ärr.

Istället stannade jag i Horsens och gick till gymmet. Cyklade en stund och tränade mig svettig (kors i det jävla taket för det!) på cross trainern.

Och imorgon är det match för Sverige igen. Heja!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?