Framme i Stockholm och inkvarterad på Körsbärsvägen

Har precis kommit till mitt hotell. Elite Hotel Arcadia heter det och jag vet bara att det inte ligger så himla långt från TV4. Men var det ligger i förhållande till restan av Stockholm har jag inte en susning om. Jag känner bara till platser på Söder.

Men nu ska jag i alla fall gå upp på mitt rum och byta om innan ännu en taxi kommer och hämtar mig om ungefär en timma. Det kommer bli en lång eftermiddag och kväll. Har fortfarande ont i halsen, men taxichauffören gjorde mig nöjd genom att ha en skylt med mitt namn på. Visserligen felstavat, men det är ju snarare en regel än ett undantag.

Och förresten så kan man nog se en del av sändningen på vanliga TV4. Alltså den biten där Sverige spelar. Start klockan 18.00. Hur mycket jag är med där har jag inte heller en aning om. Jag vet väldigt lite nu för tiden. Fast med i morgonsoffan imorgon ska jag tydligen också vara säger dom. 06.55 sharp!

Vi ses!

Kommentarer

Anonym sa…
Nu såg jag dig där i rutan igen ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?