Men vad ska jag ha på mig?

Jag visste att vi skulle vinna igår. Lätt som en plätt. Det var inte ens spännande.

I bussen på väg hem fick jag en ny vän. Christoffer, elva år gammal, pratade oavbrutet under den tid resan tillbaka till Horsens tog. Han frågade säkert tusen frågor där han behandlade allt från husdjur till bilar. Det var ganska intressant. Han avslutade med att tycka att min skada var väldigt dum och att jag absolut skulle komma och hälsa på hos hans granne för hon kunde heala. Hon var väldigt bra på det, berättade Christoffer och lovade mig resultat.

Mycket praktiskt det där! Kanske kunde jag spela handboll redan imorgon då? Tål att tänkas på, helt klart.

Och idag är det minsann nyårsafton. Blir väl skönt att avsluta det här året, eller vad säger ni? Nytt är bra, det tycker i alla fall jag.

Men Anonym, vad det står i Horsens Folkeblad ska du inte bry dig så mycket om. Dom vet väldigt sällan vad dom pratar om. Dock har du rätt i en sak: Jag kommer inte att spela för Horsens nästa år, det har jag redan bestämt. Det har jag ju även skrivit förut och i det här forumet ljuger vi inte.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?