Helt plötsligt är det kväll igen

Jag somnade faktiskt igår. Fast klockan var visst rätt mycket.

Ni få ursäkta den bristfälliga uppdateringen här för tillfället, men jag är nere i en liten svacka. Bedövad, kan man säga. Så känns det ungefär. I alla fall emellanåt.
Och först hade jag tänkt skriva att jag skulle ta en liten paus här. En stund bara. Men jag vet inte riktigt. Det går nog bra ändå. Så jag väntar med paus, väntar med det mesta.

Idag hade laget träning ihop med Esbjerg och jag slapp ännu en gång följa med. Men imorgon blir det spännande, för då är det återbesök på sjukhuset. Både läkaren och sjukgymnasten har avsatt tid till mig. Är det inte fantastiskt? Jag lovar att hålla er uppdaterade om hur det går.
Efter sjukhusåterbesöket har jag blivit kallad till möte med dom båda tränarna. Även det är ju oerhört spännande måste jag säga. Sen är det träning med den duktiga sjukgymnasten i klubben och därefter julgrejs med styrelsen. Precis vad jag känner vill.

Måste ut på stan och handla julklappar också. Det känner jag något mer för.

På söndag är det äntligen jullov och jag räknar med att vara på väg från Horsens klockan 13.01. Träningen slutar 13.00. Förhoppningsvis blir det några timmar senare ett stopp i Malmö för fika med en väldigt bra tjej, annars direkt till Göteborg.

Och i Göteborg, där blir allt bra igen.

Kommentarer

Anonym sa…
Åh... JAG bor ju i Malmö! :)
Anonym sa…
Jag undrar, du som bo i danmark. Hur går det med danska tal?

Fjers?

jag aldrig hängt med, och mitt ex var dansk hahaha!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?