Strax efter brunchen, lite innan julfesten

Det är så fancy att vara inkallad av TV4!

När jag landar kommer det finnas en taxi som väntar på mig på Arlanda. Förbetald givetvis. Undrar om chauffören kommer ha en sån där fin skylt med mitt namn på? Jag har alltid undrat vilka alla dom där höjdarna som får ett sånt ypperligt mottagande på alla flygplaser är. Och nu vet jag ju. Dom är såna som jag. Det var möjligtvis dagens största överraskning!

Och önskar jag bo på något speciellt hotell i stan? Välja själv liksom. Fancy, som sagt!

Nu: Kanye West - Robocop på repeat, dusch, knäundersökning, handling till ikväll, fest.

Blir bra det här. Riktigt bra. Och snart är det helg igen. Spänningen är i princip olidlig.

Kommentarer

Coolt! Du är en av höjdarna!

Kram
Anonym sa…
Cooolt... Det är du värd! Dina vassa kommentarer kommer passa i TV4!
Anonym sa…
Bra blogg. Vill du läsa en annan bra handbollsblogg bör du läsa nordendorph.blogg.se Lycka till med ditt knä. //Andreas
Anonym sa…
Du utelämnade det viktigaste!! Vilket hotell valde du???! ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?