Soffan är min bästa vän

Jag fortsätter tydligen vara sjuk idag igen, så jag ligger på soffan och kollar på tv. Har precis sett en av dom bästa filmerna någonsin. The Lake House med Sandra Bullock och Keanu Reaves är helt fantastisk och jag fattar inte varför jag aldrig sett den tidigare. Den har funnits i min filmlåda jättelänge! Precis min typ av film i alla fall.

Nåja, nu är den slut och jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer. Är helt otroligt trött och jag växlar mellan att vilja se ytterligare en film, som jag dock redan sett en gång: The Holiday (Cameron Diaz, Kate Winslet, Jack Black och Jude Law) och att sova.

Ska nog duscha först så får vi se. Och sen är det ju handboll ikväll igen.
Spännande matcher: Sverige - Makedonien och Danmark - Spanien.

Hoppas på bredare spel från Sveriges sida. Och bättre avslut, snabbare förflyttningar, bollmottagande i fart. Skulle vilja se riktiga satsningar från ytternio och att playmakern följer upp och lyckas med konststycket att få bollen transporterad hela vägen över till nästa niometare som kommer i fart. Det är inte svårare än så faktiskt. Makedonien har inte det bästa försvaret i EM. Långt ifrån.
Och nyckelordet i kvällens match bör vara fart.

Kommentarer

Anonym sa…
The Lake House såg jag förra helgen. Gillade den också!

Krya på dig kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?